Feeling hot, hot, hot!

Åh, vilken härlig dag det har varit idag! Speciellt vädermässigt :)

Klippte gräset åt mor och fick 50 kr för besväret. Det gick fortare än jag trodde, ca 30 minuter bara. Sweet!

Haha, kom att tänka på ett uttryck förut som skulle vara svårt att förklara för en engelsman. Ni vet, om man har lyckats med något så säger man ju ibland att "det gick hem". På engelska blir det (ordagrant) "it went home". Hm. Vet inte riktigt vad poängen med detta är men det skulle låta så kul att säga det på engelska hahaha :D

Jag oroar mig fortfarande för pengar och hösten, men har faktiskt inte tänkt så mycket på det idag.

Btw, jag känner mig snygg idag!

Puss!

Kommentarer
Postat av: - H*

- låter ju härligt !

2009-08-03 @ 21:21:45
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: - H*

- tusen tack dear !

2009-08-03 @ 21:26:58
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0