Stabilt!

Det gick jättebra att döma ikväll, faktiskt! :) Jag är riktigt nöjd! Själevad vann mot Hägglunds med 3-1 och det var en rolig match. Träffade massa nice folk också; en av mina (bästa!) lärare från mellanstadiet och så några släktingar, kul kul! Jag är ofta nervös innan matcherna, men när jag väl är inne i dem så är jag så fokuserad på uppgiften. Min främsta styrka är (förutom att jag själv har spelat fotboll) att jag har ett bra spelsinne, jag har ofta lätt för att följa med i matchen. En annan styrka är att jag är snabb, men å andra sidan har jag ju ganska taskig kondition, haha! Jaja. Det blir en match till imorgon och sedan är det schlut för den här gången eftersom jag flyttar på tisdag.

Ikväll blir det till att bänka sig framför ytterligare ett avsnitt av So You Think You Can Dance och sedan blir det nog sängen, jag har nämligen tid hos tandläkaren kl. 8 imorgon. Uscha!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg:D!



Hoppas allt är bra med dig.

2009-08-12 @ 21:23:49
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv; Haha, ja! Helt underbart. Mer att skratta åt :D

2009-08-12 @ 21:47:09
URL: http://shitit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0