SYTYCD!

Idag har jag lyckats fylla 1½ flyttkartong med saker, mestadels köksprylar.

Runt halv sex hoppade jag upp på hojen och begav mig till Nävertjäl där det vankades umgänge med några trevliga breudar och en hund. Pappa hämtade mig runt åtta och skjutsade mig till Magnus, där jag befinner mig nu :) Tyvärr glömde jag det jävla låset till cykeln så jag får nog gå in till stan imorrn. Suck. Fan så glömsk man är!! Jaja. Nu ska jag ägna mig åt So You Think You Can Dance och därefter min snyggling. Åh, jag började nästan gråta till ett nummer. Det var så starkt och så bra! Jag är lite avis, jag önskar att jag vore riktigt duktig på att dansa! Jaja. Over and out. Nu.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

jaså? ;) hoppas du hittar det du letar efter snart då!

jotack med mej är det bara bra!

2009-08-11 @ 23:24:28
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0