Happyface!

Julsittningen var riktigt lyckad, jag hade en toppenkväll! :) Tack alla inblandade för det!

Imorse var jag jävligt trött men lyckades masa mig upp vid elva och äta frukost - gröt! Sedan hoppade jag på bussen till Luleå för att gå på stan med Emma och sen gå på hockeyn. Vi åt middag hemma hos Emma också, typ tacorullar - jättegott! Det var ganska mycket folk på matchen och Modo vann med 2-1, yeay!! :D

Var lite orolig att jag inte skulle kunna ta mig hem dock, men det löste sig. Det fanns platser kvar på hockeybussen. Glömde förresten mitt bankkort hemma, men det kanske var lika bra?

Imorgon blir det innebandy och bio :)

Btw; idag är det bara precis en vecka tills jag kommer hem till juuuuuul!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0