In other words

Det var en grymt bra kväll igår (lördag). Vi spelade "Med andra ord" typ tio gånger, jag och Suzie Q var ett riktigt bra team! ;)

Sov lite för länge imorse, men lyckades pallra mig till skolan för att fixa med mitt radioinslag. Kom ganska långt, imorgon blir det färdigt! Satt ungefär fyra timmar, blir nog inte lika länge imorgon hoppas jag. Ska spela in s.k. "prator" och sedan klippa ihop programmet. Har bl.a. intervjuat en präst om homoäktenskap, det var intressant. Lite väl svävande ibland, men han hade ändå mycket bra att säga. Fast jag har lyssnat på intervjun typ 50 gånger nu, så för tillfället är jag lite less på den, haha!

Aja. Det blir nya, friska tag imorgon!

Nu blir det sängen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0