Nyvaccinerad

Idag var det dags för mig att ta sprutan mot svinisen. Har tvekat lite men sen tänkte jag "äh, vad fan, let's do it!" och I did it! Det gjorde inte ont att ta sprutan, men det ömmar lite just nu. Förhoppningsvis går det över inom ett dygn eller så.

Följde med syrran till stallet förut, det var kul! :) Lite ovant att rida utan stigbyglar, dock, men jag vågade trava lite, haha! Har ju till och med galopperat barbacka förr i tiden, men nu är jag ganska ringrostig.

"Liftade" hem till Ö-vik igår, med ett gäng från skolan. Det gick bra, halvsov första biten och småpratade den andra. Kom hem lagom till julfesten med pappas jobb, den var rolig, som vanligt. Pappa och hans chef gjorde succé! ;) Efter julfesten blev det lilla julafton med brudgänget, riktigt mys och kul att träffa alla :)

Imorgon blir det plugg, vi ska få en uppgift från läraren att lämna in innan kl. 16:00 - jippi...

Puss!


Kommentarer
Postat av: rebecka

ja, london var underbart! skulle inte tacka nej till att åka dit igen :)

2009-12-20 @ 21:35:03
URL: http://byrebeckaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0