Sjuk?

Det blev minigolf ikväll, med Magnus och några kompisar till honom. Jag kom 3:a av 5, helt okej, enligt mig. Det var skoj! Lite kallt, dock. Helt sjukt, det är ju juli! Jag hade kofta och skinnjacka på mig men tyckte ändå att det var lite kyligt. Hu! Just nu känner jag dock att jag kanske har feber, jag har ont i huvudet och kroppen och känner mig allmänt slö. Jag kanske har fått svininfluensan? Vem vet, de säger ju att man ska undvika London just nu. Oops... well, ska försöka kolla upp det så snart som möjligt.

Imorgon ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen, in case I don't get in to the university. Kan nog vara en bra idé. Jag hoppas verkligen att jag kommer in på utbildninen, annars har jag i princip ingen aning om vad jag gör i höst. Det är kul och spännande med spontana grejer, men jag är verkligen motiverad för att börja plugga igen.

Nu blir det snart sova. Night night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0