Snörvel

Sitter hemma hos Magnus och snorar. Ska snart återvända till sängen tror jag. Lika bra det. Jag kanske missar Yran om jag inte blir bättre jävligt snart. Fan också! Vet inte hur jag ska göra... det är ju inte så ansträngande att åka buss o.s.v. och vi ska ju inte in till Yran förrän på lördag kväll, men jag känner mig jävligt sliten och seg. Inte kul att sitta och hosta järnet in public heller, dessutom kan jag ju säkerligen smitta ner halva bussen.

Var på banken igår och växlade in pund förresten, fick ihop 1900 kr - sweet! När jag sedan skulle göra ett kontoutdrag slukade bankomaten mitt kort. Eh? Jag gick tillbaka in igen och fick veta att mitt kort blivit spärrat den 8.e juli. Då slog det mig att jag skulle försöka ta ut pengar där, men att man istället för att skriva in sin 4-siffriga kod skulle skriva in sitt personnummer med 6 siffror och att jag misslyckades x antal gånger. Suck! Måste alltså vänta ca en vecka på ett nytt bankkort, så fick därför ta ut 1000 kr för att ha tillgång till åtminstone lite cash. Suck!

Ikväll blir det i alla fall tjejkväll hos Hanna, det blir awesome! Det ska bli så kul att träffa alla igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0