Facebook, godis och dinosaurier!

Så kan man sammanfatta sammanträdet med Kommunfullmäktige igår, haha! Eller nja, inte riktigt, men ovanstående var en stor del av det. Jag såg minst tre ledamöter som satt och surfade på Facebook och chattade på msn under mötet. Det ger ju ett väldigt trovärdigt och seriöst intryck, eller hur?

Sedan var det ju en gubbe som lyckades få till det riktigt bra. De diskuterade skolmaten i ca två timmar och helt plötsligt säger gubben (som tillhör det blå blocket) till en av de kvinnliga ledamöterna (som tillhör det röda blocket): "Du som är kvinna, och säkert handlar mycket mat..."

Eh, ursäkta? Vad fan har det med det att göra? Suck, jag tycker inte att gubbiga, mansgrisiga dinosaurier ska få sitta i Kommunfullmäktige! Hu!

Idag börjar jag inte förrän 13:00 - skönt! Vi ska träna på inspelning i radio, därför kör vi halvklass. Spännande.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag nog lyssna på lite radio, I think.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0