Guld och gröna skogar

I torsdags hoppade jag på bussen ner till Umeå för att hälsa på Jenny och se Lars Winnerbäck! :)

Konserten var jättebra, Winnerbäck är helt fantastisk! Något som fascinerade mig och som jag blev glad över var att han såg så glad ut hela tiden, han verkade ha roligt på scenen. Han är ett geni. Han berörde mig. Jag är så glad jag var just där, just då.

Idag följde jag med Jenny till universitetet och sen gick vi en sväng på stan. :) Vi tittade på massa julsaker och käkade lunch på Subway - GOTT!

Ikväll blev det innebandymatch, vinst med 5-2 för Wibax Patriots, nice! ;) Det var en jämn och bra match, men jag och Suzie ögnade igenom matchprogrammet sisådär 25 gånger också, haha! Det fanns många fina bilder där, eller hur, Suzie? ;)

Efter matchen gick jag hem och unnade mig lite mangoglass. Sweet!

Snart blir det sängen. I need to sleep!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0