MEH!

Men vad tusan, det blev inget Paradise Hotel ikväll!! Skandal, haha! Åh. Det är imorgon istället, kl. 21:00. Bah! Jag som hade längtat, haha! Kanske borde skämmas lite för att jag faktiskt gillar det här programmet, men det gör jag inte, jag står för det ;)

Idag fick vi testa på att spela in med radiogrunkorna, det var kul! Fick även lära oss lite ljudteknik, spännande...

Handlade lite på väg hem, käkade och sen drog jag och Suzie till Kåren. Det var ett litet tribute till Jeff Buckley, riktigt bra! :)

Förresten, är riktigt glad just nu, för Modo vann nämligen med 5-1 borta mot Brynäs!! Nu vänder det! Visst, man ska inte ropa hej, men... Peter Forsberg är ju faktiskt Peter Forsberg... som jag har längtat och väntat. Kan knappt fatta det. Och Markus Näslund... han går ju verkligen inte av för hackor heller, kan man ju säga. Två av världens bästa spelare, helt klart. Det här blir bra!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0