Samlar tankarna...

... efter en knäpp, rolig och spännande helg.

I fredags blev det Bruce! Skitbra! Det var några musikelever på skolan som sjöng och spelade. Har inte lyssnat så överdrivet mycket på Bruce Springsteen förut, men han är grym, helt klart. Borde börja lyssna mer, I guess. Efter Bruce återvände vi till förfesten innan vi släntrade vidare till Kalles. Det var en blandad kompott av filurer där, som vanligt, haha! Vi röjde loss på dansgolvet och efter ett par timmar blev det Max. GOTT! Kom hem tidigt på morgonen, jag och Emma (som var på besök från Luleå) somnade typ halv sju. Naajs.

Vi sov ganska länge igår, käkade lite frulle och sen mötte vi upp Susanna på busstationen och begav oss till Luleå. Där blev det mer fest, vi hann med att kika på Körslaget också och leka "galenpanna". Det blev Allstar inne i stan, där träffade vi några trevliga människor, bl.a. några från Ö-vik! Inga jag kände sedan tidigare, dock. Blev Max ännu en gång och ett härligt telefonsamtal! Lite oväntat, men jag blev glad! :)

Utanför Emmas hus stötte vi på två synnerligen speciella pojkar, haha! De var rätt roliga och sköna, haha, men just för stunden så var de båda ganska överförfriskade - och knäppa. Det bland det knäppaste jag har varit med om, faktiskt, haha!

Idag har vi ägnat oss åt att sova, titta på Wall-E och svurit över att Finland förnedrade Sverige i Karjala Cup.

Kom hem för ungefär en timme sedan, jag är grymt trött. Ska spela lite Betapet och sedan blir det sängen. Imorgon har vi föreläsning, klockan nio. Gäsp! Men föreläsningen blir nog bra.

Helgens citat: "Åh, jävlar..!" HAHA!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0