Skön helg

Igår blev det spontanutgång, det var kul! Det blev Kalles, det var lite läskigt, men bra musik mot slutet av kvällen. Blev ingen fyllemat, vi gick hem istället. Det var gott med vin, Black Tower :)

Sammanfattningsvis har det här varit en ganska busig helg. Jag har syndat lite, men det får man göra ibland, tycker jag.

Kom nyss hem från en hockeymatch, det var Piteå mot Clemensnäs i division 1, Piteå vann med 8-0. Piteås fotbollsdamer förlorade tyvärr, så då lär vara ute ur Allsvenskan nu. Synd! Modo spelar just nu också, sist jag lyssnade hade de ledningen med 1-0. Yay!

Ska se Djävulen Bär Prada ikväll, har jag tänkt. Innan dess ska jag nog spela lite Sims. Yay!

Imorgon kör vi igång med en ny kurs, Medier i samhället. Kan bli kul. Intressant, om inte annat. På torsdag (tror jag) börjar vi med radio. High five!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0