Skön premiär!

Haha, det är såklart Paradise Hotel jag menar. Killarna är sjukt snygga och tjejerna är... mindre snygga. Men det här kan nog bli intressant... jag ska fan ta och följa programmet, är kul att analysera människorna som är där. Och det kan faktiskt vara roande att se människor som super sig fulla och knullar som kaniner i tv. Det är okej att bli road av det. Har aldrig följt Big Brother, som går ut på i princip samma sak, men jag gillar faktiskt Paradise Hotel. Tragiskt, men sant, haha!

Det gick bra på gymmet också, det var lite lättare pass än förra gången. Det är skönt med pilates, även om jag föredrar yoga - som tyvärr inte finns på Korpen här.

Imorgon ska vi på besök på Kommunfullmäktige. Spännade, eller hur? Hoppas det inte blir alldeles för långdraget bara.

Ska spela klart Betapet och sedan blir det sängen. Me like!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0