Tomorrow is tha day

Har en hel del att "fixa" imorrn;

- Dammsuga
- Ringa Bredbandsbolaget
- Ringa min bovärd
- Ringa angående praktik
- FIKA! :D
- Afro Power Dance! :D
- Se på film och äta popcorn! :D

Notera att ordningen kan komma att förändras, men jag har förhoppningar om att hålla mig till den ovanstående ordningen.

Noterbart är också att jag inte är glad över kvällens resultat i Elitserien.

Jag höll seriöst på att somna på föreläsningen idag. Lite synd, eftersom den var intressant och relevant. Är ganska irriterande när folk börjar peppra föreläsaren med frågor ca 5 minuter innan lunch också. Fick stå och äta lunch idag, inte så awesome, men det funkar.

Imorgon ska jag dessutom käka gröt till frukost. Det ni! Kostar ca 10 kr för 800 g havregryn. Köpte även blåbärssylt och mer russin. Mjölk också. Är nog lite mer ekonomiskt med gröt till frukost istället för att behöva köpa mer fil/yoghurt o.s.v. var och varannan dag.

Fick värsta chokladsuget förut förresten. Det stillade jag med ett glas O'boy. Fy tusan vad gott!

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0