Valfrihet

Förresten, har funderat lite på det här med valmöjligheter idag. Man gnäller ofta för att man inte har något val och när man väl har ett val så gnäller man över det. Just nu har jag ganska många val, jag försöker att alltid välja med hjärtat - även om hjärnan säger att det är ett dåligt val. Ibland så måste man helt enkelt strunta i det och bara köra på. Ibland behöver man inte ens välja, tycker. Man kan faktiskt äta kakan och ha den kvar, ibland. Jag är ganska klar över vad jag vill göra utbildnings- och yrkesmässigt, men när det kommer till andra saker har jag just nu inte en aning om vad jag vill och vad jag borde. Well, only time can tell. Det är ganska mycket som snurrar i huvudet, på gott och ont. Ibland blir det förvirrande och ibland känns det ganska roligt. Jag gillar att ha roligt. Don't we all? :)

Är sugen på London också. Grymt sugen. Take me there!

Nu: House, såklart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0