Domarj-vel!

Faaan också! Det blev tre tunga förluster igår. Inte kul. Dagen/kvällen/natten var i övrigt bra, dock. :) Jag sov ganska länge, åt frukost länge och drog en runda inne på Bolaget. Sen träffade jag på några klassisar, hakade på dem till Big Boy. Hade nyss käkat dock, så jag och Grums drog till ICA och sedan bestämde vi oss lite på impuls för att gå på fotboll. Piteå gjorde en skitbra match mot Göteborg och borde fått med sig minst en poäng. Det var en jävla slyna till domare. Förlåt, men jag var/är så förbannad så jag kan inte uttrycka mig bättre. Eller nåt. Det blev grymt spännande på slutet när Piteå reducerade till 1-2 i 92:a minuten! Shit alltså. Jag ska försöka följa dem mer nästa år, oavsett om de klarar sig kvar i Allsvenskan eller inte. Heja Pite!

Även Modo förlorade igår, mot Rögle. Suck. De är så ojämna, hur ska detta gå? Hoppas verkligen att det blir en seger mot Luleå på torsdag. Det vore riktigt nice.

På kvällen vankades mer fotboll, Danmark - Sverige. Ehm, ja, vad säger man om den matchen? Vi gjorde två mål, som felaktigt(?) dömdes bort och så gjorde Danmark ett förbannat jävla mål som de inte borde fått göra. SUCK! Okej, jag är väldigt neutral nu, men jag gör så gott jag kan. Gah. -_-

Det var inte direkt min kväll igår, haha! Men det var rätt kul att spela TP och sedan urartade kvällen/natten i en väldigt intressant diskusson... haha! Åh, vad roligt vi har ihop ;) Oh well. Den tuffa skolveckan har satt sina spår, som sagt.

Blev inte direkt mycket sömn inatt, somnade väl typ 7 eller nåt. Ehm. Ja. Så är liiite trött idag :) Det gör dock inte så mycket. Ska på pilates ikväll, ser fram emot det. Sen ska jag titta på lite tennis, det är planen i alla fall.

Nu: lunch!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Andra målet borde inte dömts bort:(:(

2009-10-11 @ 14:21:38
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: patrik

jaa skamligt:@ hehe jag bor i sthlm:) har varit i köpenhamn:D

2009-10-11 @ 16:27:29
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Tobias

det tycker jag, belöna dig med en varm choklad :D

2009-10-11 @ 17:01:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0