Fluga

Ikväll känner jag mig ensam. Vet inte om jag är glad eller ej. Hm. Konstig känsla är det i alla fall. Är irriterad också. Gah. Vill inte vara irriterad på den här personen, men jag kan inte hjälpa det. Det märks att det har varit en tuff skolvecka, helt klart. Både fysiskt och psykiskt. Samtidigt känner jag att jag är glad och att jag inte har mått så här bra sedan jag var i London. Konstig känsla, som sagt.

Lyssnar på Kiss nya album nu, Sonic Boom. Riktigt nice ju. :)

Det är en fluga här inne, det är mitt enda sällskap just nu. Inte speciellt underhållande sällskap, men det duger väl for now, eller nåt. Haha!

Synd att Carolina åkte ur Idol ikväll. Jag röstade på Tove, hon var bäst! Erik var riktigt bra också, som vanligt. Me like! Startfältet var i övrigt väldigt bra ju.

Jaja. Snart läggdags. Blir till att sova länge imorgon. Hm, ska bara spela lite Betapet först.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0