Hej ljumskar!

Oh shit, alltså! Idag fick jag verkligen känna att jag har ljumskar och höfter. Jag trodde nästan att de skulle hoppa ur led när jag körde pilates. Men det var ett skönt och ganska lagom hårt pass. Jag ska försöka gå dit varje söndag, plus att jag ska gå på Afro Power Dance varje onsdag. Det känns som en bra plan :)

Nyss hemkommen från tennishallen, det var kul att titta på. Jag avnjöt lite choklad på sidan av, Geisha. Gott! Dessutom stödjer man tydligen Rosa Bandet om man köper Geisha. Bra!

Imorgon är det redovisning av bildanalysen. Intressant. Hoppas det går bra.

Ska snart gå och lägga mig, måste sova inatt, haha! Sov ca 3-4 timmar imorse. Seeegt!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0