PLUGGPLUGGPLUGG

Puh! Nu börjar att-göra-högen äntligen att minska! Skööönt. Jaaaa.

Idag gjorde jag en intervju på Piteå Museum, det var intressant. Jag och Susanna försökte sedan vara kreativa och duktiga och skriva ner allt men vi failade. Det blev fika och en massa babbel iställ, som vanligt, haha ;) Men det är också väldigt givande, faktiskt.

Nu är jag dock färdig med nästan allt. Ska unna mig en liten paus nu innan jag läser det sista kapitlet i "denjävlaskitboken" och kommenterar alla citat. Läslogg 5 ska vara klar innan jag går och lägger mig!

Imorgon har jag absolut ingen tid till plugg, förutom det som vi ska göra på skolan. Direkt efter skolan åker jag till Luleå, det vankas ju hockey - me like! :)

Hm, kanske borde preppa lite "middag" att äta på bussen. Det blir nog mackor, gurka och sugar snaps. Ja, det blir det. Ska nog unna mig en hederlig korv med bröd på matchen också. Ja, det ska jag! Gott. Vet inte om jag behöver matlåda, vi ska nämligen till Piteåtidningen efter lunch, som ligger ca 300 meter från där jag bor. Jaja, lika bra att ta med sig mat. Det skadar ju inte.

Nä, nu blir det banne mig paus!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Ida

Sugar snaps? :O Va e de?

2009-10-18 @ 10:48:24
URL: http://delstaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0