Soft dag

Det blev en lyckad Idol-kväll igår, är nöjd med resultatet. Jag kilade iväg för ännu en filmkväll sen, den här gången blev det American Pie, nostalgi, haha! Mycket trevligt, I must say.

Sov typ 3 timmar inatt igen, det känns. Well, ska försöka komma i säng tidigt ikväll. Jag tvekade om jag skulle gå på lektionen idag, men det kändes lika bra. Förlorar ju knappast något på det och hade inte direkt så mycket annat vettigt att pyssla med idag. Vi fick åka ut på olika uppdrag, som på en riktig redaktion. Har nyss skrivit klart en artikel om skid-SM som ska arrangeras här i Piteå i januari. Låter riktigt kul, ska nog gå dit och titta :) Deadline är 15:30, så ska titta till den om en stund igen och se om jag ska ändra nåt.

I eftermiddag ska jag skriva klart referatet, blev inte direkt mycket av det igår... bah... vet inte vad jag ska laga till middag, lutar åt pyttipanna eller blodpudding. Hum hum.

Diggar lite Timbaland nu. :) Ska spela lite Betapet också. Sweet!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0