Sunshine

Vi skippade Mando Diao-spelningen igår, det verkade inte vara så mycket folk och vi tappade peppen, helt enkelt.

Idol var riktigt bra, helt genialt med Michael Jackson-tema!

Har precis lyckats fixa en tvättid kl. 13-16, lika bra att passa på när man inte har så mycket annat för sig, liksom. Imorgon lär jag ju knappast orka, för det blir nämligen efterlängtade festligheter med Eliten ikväll! Imorgon ska jag nog inte göra mycket vettigt alls :)

Måste på ICA sen också. Ska köpa lime till ölen, fil/yoghurt, Proviva och mjukt bröd. Intresseklubben antecknar? Ja, det hoppas jag! Hoppas även att Modo vinner ikväll och att det blir mycket folk på matchen. Tyvärr kan jag själv inte närvara.

Spelar Betapet nu och lyssnar på dansbandsmusik. Känns lite småkul. Eller nåt.

Puss!


Kommentarer
Postat av: La la London

Hej,

Hittade din gamla Londonblogg genom en lank och hamnade sedan har i din nya blogg. Sag att du gillar London och det ar just det jag skriver om i min blogg. Bloggen heter La la London och ar lite som en Londonguide.

Om du har nagra favoritstallen (ex vis pubar, fik, shopping etc) far du garna kontakta mig och jag kan skriva om dem och hanvisa till din blogg.

MVH

La la London

2009-10-20 @ 11:00:02
URL: http://www.metrobloggen.se/lalalondon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0