Vilket klipp!

Idag blev det en runda på stan, hittade massor men jag lyckades komma hem tomhänt. Skjutsade syrran till stallet, de har en ny hingst där. Jisses, vad stilig han är, en riktig snygging! :) Ibland saknar jag ridningen väldigt mycket, skulle vara riktigt nice att rida islandshäst någon gång snart.

Har fortfarande inga speciella planer för ikväll. Det gör inte så mycket, det är så förbannat skönt att bara vara hemma och vara. :) Det behöver jag. Ingen alkohol, inget plugg och mycket sömn. Awesome!

Blir nog lunch/fika hos mormor imorgon. Gött!

Syrran har nyss klippt mig förresten. Det var välbehövligt. Mitt hår är så förbannat slitet... är inte så jättestor skillnad men jag är helnöjd! Fixade till luggen lite också. Hm, måste verkligen börja använda balsam nu. Jag älskar att duscha, men ändå är jag så lat att jag inte orkar ta extra tid att använda balsam, haha!

Måste hålla lite koll på hur det går för Modo borta mot Skellefteå också. Med lite bättre planering hade jag kunnat vara där nu, men det får bli nästa gång istället, helt klart.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0