Bättre sent än aldrig!

Nu har jag Spotify! High five på det, wuhu! ;)

Det blev kyckling och ris till middag idag igen, men i annan tappning den här gången och utan sällskap. Jag orkade mig faktiskt iväg för att hälsa på Stockholm i hans nya lägenhet och sen slog vi följe till Coop. Ska försöka förbereda lite frågor till personporträttet jag ska göra imorgon. Borde egentligen fortsätta kommentera citaten till Läslogg 3, men mitt huvud är lite kaos just nu och ganska tungt. Hm, undrar vad det bror på? Haha! Well, jag har ju bara mig själv att skylla. Ska gå och lägga mig tidigt ikväll. Lånade en film av Stockholm som verkar intressant, den ska jag titta på sen. Mys! Jag är på värsta myshumöret idag, har varit det hela dagen :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad kul :)Har själv haft spotify ett tag nu och skulle inte kunna klara mig utan det :P

2009-09-13 @ 17:12:42
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0