Drömmarnas Tid

Tittade på en av mina favoritserier när jag åt middag. Drömmarnas Tid. Det är såå bra, har saknat den serien lite och så upptäckte jag till min förtjusning att de visade den på Kanal 9 :) Yay!

Har nyss kommit hem från en innebandymatch, jag och Johan var där och tittade. Hans (nya) lag vann med 8-4, full fart var det! Kul kul :)

Såg reklam för en Queen-show också, biljetterna släpps nästa fredag. Gissa om jag ska gå?! Åh, jag älskar Queen! Den är här i Piteå den 14:e november. I can't wait!

Ska läsa klart Läslogg 3 innan jag somnar sen. Innan jag drar till skolan imorgon ska jag kommentera citaten, har jag tänkt.

Nu lyssnar jag på en av pappas buggskivor, det svänger! ;)

Hm... blir lite Betapet nu och sen sängen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0