Lyckat köp!!

Det blev inte Reprisen idag men jag och Susanna gick på stan, det var mycket trevligt! Jag köpte "Tomten är far till alla barnen" på DVD för 79 spänn, så jävla värt! Den är så jävla rolig, hahaha! Måste se den snart igen ju. Jag köpte en billig foundation på H&M också, känns ganska smart att satsa på budget och om den är skit så är det inte så många kronor man slängt i sjön. Efter lite shopping satte vi oss på ett fik i typ 3 timmar. :)

På vägen hem ringde mormor, det var kul! Jag saknar henne!

Har nyss ätit middag, fiskpinnar och ris, faktiskt. Lyssnar lite på låtar från Lejonkungen. Sweet!

Om ca en timme blir det fotboll på Kalles, Inter möter Barcelona. SWEET!

Puss!

Kommentarer
Postat av: josefina

så bra =)

2009-09-16 @ 19:06:17
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0