När män blir pojkar

Nyss hemkommen från Kalles. Skulle egentligen ha bastat, men kände att det var nog inte så bra för min förkylda kropp, så det får bli en annan gång! Anyway, på Kalles var det Ungern - Sverige som gällde och... vilken match!! Den var riktigt rolig att se på, det var tempo, fart och fläkt och jävligt spännande mot slutet. Fy fan att Ungern fick den där straffen alltså... men sen så... ZLATAN IBRAHIMOVIC! Det är bara han som gör sådana mål, han är gudabenådad, helt klart. I 93:e minuten!! Åh shit alltså... vilken match!! Nu längtar jag till fotbolls-VM i Sydafrika nästa år. Det blir en fest! Om nu Sverige tar sig dit... det är långt ifrån klart än, men deras chanser minskade ju knappast efter ikväll :) Angående rubriken: det var en ganska (mycket) berusad man, ca 40-50 år som höll oss sällskap lite då och då som ropade ut det efter slutsignalen. Det var ju ganska passande, spelarna blev euforiska när Zlatan hade bröstat in bollen. Åh, det var verkligen fotboll när den är som roligast. Det (målet, alltså) är redan en klassiker!

Sitter och dricker blåbärste med honung nu. Gott! Lär väl sitta här åtminstone en halvtimme till och sen blir det banne mig sängen. Imorgon ska jag bara slappa och plugga. Typ.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0