Semiotik och sånt

Det har vi pratat om på skolan idag. Det är intressant, men väldigt flummigt och samtidigt väldigt djup. Jag älskar att diskutera o.s.v. men den här kursen (MKV = Media- och Kommunikationsvetenskap) är lite för mycket av det goda... puh! Den är extremt analytisk och det är mycket läsning, men jag antar att det är något man kommer in i så småningom och förhoppningsvis får man ju någon slags lön för mödan. Den här kursen är en av de viktigaste, så det är bara att kämpa på! Eller hur? Kanske kommer att bjuda på några utdrag ur mina läsloggar framöver, så får ni se vilka frågor jag tampas med, haha! Nä, det är mest drygt att analysera så mycket och det blir många upprepningar.

Well, nu ska jag skriva en krönika om Modo. Wish me luck!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0