The Kooks

Me like! The Kooks är awesome. Varför har jag inte upptäckt dem tidigare? Weird! Eller nåt.

Just nu väntar jag på att tvätten ska bli klar. Det blev lite krångel först, vaktmästaren hade t.ex. satt igång en tom tvättmaskin och hemtjänsten hade satt igång en annan, med tvätt i. De två som jag hade bokat. Suck! Det löste sig dock ganska omgående, så jag fick sätta igång min maskin. Goodie goodie.

Ska gå en sväng på stan sen, innan gymmet. Måste titta in på Åhlens, de har ännu mer REA nu; 70% :D Me like! Borde egentligen inte köpa nåt, men titta får man ju alltid, eller hur?

Imorgon bär det av hemåt, längtar efter att få gå på hockey. :)

Puss.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vlkaspelat imorrn då?

2009-09-23 @ 13:43:35
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0