Wake me up before you go go

Egentligen borde jag nog ha stannat hemma ikväll, men jag ville träffa folk, först och främst mina söta klassisar - så jag drog på fest ikväll. Nykter, vilket visade sig vara ett väldigt klokt beslut. Känner mig typ bedövad i huvudet haha :P Först var det förfest hos Tarzan och sen fest i hela hyreshuset bredvid. De hade bl.a. ett schlagerrum och ett pingisrum. Jag hängde nog mest i pingisrummet, det var väldans trevligt vill jag lova! Så många sköna människor det finns på skolan alltså :) Me like! Sen skulle vi typ dra till Kåren, men jag bangade ur och det blev någon slags efterfest hos Tarzan med en massa Singstar. Borde inte ha sjungit men kunde inte motstå. Förhoppningsvis har jag lite röst kvar och inte alltför ont i halsen när jag vaknar senare idag...

Ska snart krypa till kojs. Det ser jag fram emot. Imorgon ska jag fortsätta med Läslogg 2 och på kvällen blir det lugna puckar, helt klart.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: - H *

- haha love this song !

2009-09-05 @ 02:29:13
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0