You go, girl!

Igår såg jag Thelma & Louise på Kanal 8. Den är så jävla bra!! Slutet är maffigt, faktiskt. Lite tragiskt, men typ maffigt. De är så jävla coola och Brad Pitt är... mums! Så ja, jag gillar den filmen, ja.

Har nyss dammsugit min lilla lya och konstaterat att min dammsugare suger... haha! Röret lossnar typ hela tiden, lite irriterande men vad fan... det tar ca 5 minuter att dammsuga 20 kvadrat så det duger ju. För 299 kr på Coop så förväntar jag mig inte så värst mycket, faktiskt.

Senare idag blir det bio, vi ska se Flickan Som Lekte Med Elden. Jag har höga förväntningar på den :) Ska få låna boken av Malin sen. Har läst ettan och den är GRRREAT! Filmen också, även om boken är snäppet bättre. Slutet i den är så förbannad bra. Kunde knappt sluta läsa, ju.

Ska snart äta lunch (sallad!) och glo på tv. Det känns som att det blir en skön söndag idag. Vi hade tänkt gå på bio igår men alla var mer eller mindre halvdöda, så... vi skippade det. Sedan kände jag dessutom att jag behövde vara ensam. Jag har alldeles för mycket att tänka på just nu, men jag ska ta tag i dessa tankar snart. Annars går jag under, eller nåt. Pratade lite med mamma igår också, det var skönt.

I övrigt har det varit en kanonhelg! I'm pleased. I love Piteå, ni vet.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Thea

Jag vill också se Flickan som lekte med elden :( Vissa har det bra. Andra har en hemtenta att skriva. Rättvist? /T.

2009-09-20 @ 18:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0