1 week to go!

Om en vecka vid den här tiden befinner jag mig i Göteborg :) Troligtvis hemma hos Thea eller på någon pub, om jag känner oss rätt! Det blir nog bra, vilket som.

Två arbetsdagar kvar, imorgon blir det playdate hos Anna på eftermiddagen så det blir skoj! På morgonen har jag bara D och F, för ovanlighetens skull. Får se vad vi hittar på för bus. På fredag vet jag inte riktigt vad som händer, förutom att jag är barnvakt på kvällen. Har kort lunch imorgon, men ska nog ändå smita iväg och köpa något till barnen som jag har tänkt så kan jag ha lite presentutdelning på fredag. Då är nämligen mormorn och morfarn här också, tänkte köpa ett kort till dem åtminstone, har ju spenderat en hel del tid med mormorn också. Hon är awesome!

Nästa helg är jag i Värmland, av alla ställen. Får träffa min kära kusin C-vitamin då också, väldigt random, men det gillas starkt! :)

Snart ska jag sova. Är trött, som vanligt. Har dock varit en riktigt mysig dag idag, tror att resten av veckan kommer att gå i ungefär samma stil.

Puss!

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

pub i göteborg..mysigt! göteborg är sveriges bästa sommarstad tycker jag

2010-08-04 @ 23:40:03
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: rock n roll mamma

vad rolig! är det en tuff utbildning?

vart läser du för någonstans?

2010-08-04 @ 23:48:40
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0