Foppaland

Är hemma i Ö-vik nu, kom hem i torsdags, sent på kvällen. Resan gick rätt bra, förutom att jag kände mig lite lätt illamående på tåget. Tror det berodde på för lite vätska, för lite sömn och lite för mycket mat på buffén. Aja, kom hem safe and sound och här stannar jag i lite drygt en vecka till.

Saknar redan Johan, alldeles för mycket. Inte kul. Som tur är kommer han snart hit - längtar redan!

Idag ska jag hälsa på mormor och kanske blir det lite festligheter ikväll. Är dock inte på humör just nu, känner mig mest trött och seg. Tror att jag har någon slags förkylning på gång i kroppen.

Åt ute med syrran igår förresten, riktigt nice! Och gott. Mhm!

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0