Mätt och glad!

Idag tog mormorn med oss ut på lunch på Pizza Express :) Mycket nice! Jag är ledig 11:30-14:15 idag men G frågade om jag ville följa med och jag sa såklart ja. Svårt att tacka nej till det, haha! Ska chilla en timme till och sen på't igen! Lär bli lite lek med modellera (play dough - stavning?) om jag känner C rätt. Igår lekte han med det i nästan 2 timmar, lättroad! F var med på ett hörn också, men han vill mest att jag ska öppna burkarna så att han kolla vad det är i dem.

Måste förresten tipsa om en grymt bra film; Inception. Den var riktigt smart, välgjord och spännande. Man tänkte liksom inte på att mycket var ganska overkligt, det kändes ju så jäkla genomtänkt och man tänkte "ja, det där skulle säkert funka, varför inte?" och jag var helt uppe i varv efteråt. Tror att Anna håller med mig ;) Vi kom också fram till att Leo är bäst. Han är alltid sevärd! Är en sån där film som man skulle kunna köpa också, för att se igen och då kan man koncentrera sig på att försöka förstå detaljerna istället för att försöka förstå handlingen i stort.

Puss på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0