Småkylig torsdag

Blir inte klok på vädret här. När det blåser är det nästan kallt och när solen ligger på är det stek.

Har haft pyjamasparty med ungarna idag, eller det väl mest gosedjuren som partade haha! När G tog C till en playdate gick jag med D och F till parken en stund och väl hemma blev det lunch. Hallon till efterrätt. Var tvungen att jobba över typ en halvtimme för att G var sen men fick lite extra cash tillsammans med min lön. Hade ju tänkt gå mina ärenden idag, men det får väl bli imorgon istället då, när jag har något längre lunch. Börjar jobba om en halvtimme igen. Lär bli lite chill med C innan F vaknar och då ska vi iväg till lekparken igen och träffa Anna och hennes kids :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0