London Calling - Februari

Sitter och tittar på London Live nu, Kelly Clarkson uppträder på Koko. Har hört mycket skoj om den klubben men har tyvärr aldrig varit där, trots att jag bodde i London nästan ett år. Nästa gång jag besöker London vorde det ju ganska grrreat att gå dit någon kväll.

För ungefär ett år sedan kom det ca två decimeter snö i London och hela stan stannade upp, det var ganska komiskt, faktiskt. Ungarna älskade det, jag och Charlie byggde faktiskt en snögubbe tillsammans, tror jag har bilden kvar på min telefon fortfarande. :) Februari var också månaden då jag såg Benjamin Button på bio, en av mina favoritfilmer ever. Alla kategorier. Alla Hjärtans Dag 2009 var en helt okej historia, kvällen slutade inte så bra, åtminstone inte för mig... blä. Skriver mestadels positivt om mitt liv som au pair, jag ler när jag läser det nu i efterhand. :)

London Calling, februari: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.7011168

Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

åå london...

2010-02-09 @ 22:12:03
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: T

Hallå, jag saknar dig. Vi har inte pratat på över en vecka, det är dåligt. Skype-date snart?

2010-02-11 @ 19:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0