OS-tankar m.m.

Kändes som en ganska lam start av skidskyttarna igår. Plats 9 och 13 är inte okej... hade hoppats på något mycket bättre. Well, är säker på att de gjorde sitt bästa och det är väl gott nog? Nja.

Igår var en bra dag. Dagen började med innebandymatch :) Sen blev det lite mys och middag innan det blev härligt samkväm med klassen. Kom i säng runt tre imorse och klev upp strax före tolv. Det är underbart väder idag, så jag tog en lång, härlig promenad :) Har nyss kommit hem efter att ha letat efter två semlor. Det fanns en kvar på Ekbergs och på ICA och Coop var det helt slut. På de två andra konditorierna i stan var det stängt. Bah. Jag köpte dock lite annat gott som jag ska bjuda på sen, det blir trevligt :)

Nu ska jag hoppa in i duschen till tonerna av Disney. Sen blir det antagligen lite pyssel och The Sims.

Önskar er en fortsatt trevlig Alla Hjärtans Dag.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej! Jag är intresserad av att bli journalist. Hört att man kan studera i bl.a. Göteborg & i Kalmar. Vart studerar du?

2010-02-14 @ 15:26:41
URL: http://sandrasjobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0