Toppenhelg!

Min aktivitet här på bloggen har varit lite sisådär på sistone, det blir lätt så nu i OS-tider. Ska snart gå och lägga mig, imorgon blir det Sverige - Finland runt 6-tiden, det ni! Har tvättid 7-10 också, det gäller att vara effektiv när man väl ska upp i ottan.

Helgen har varit riktigt bra. I fredags redigerade jag och Suzie klart vår film och på kvällen blev det hockey och skidor på Challenge. Kul med seger för Sverige och ännu en OS-medalj - silver till Anna Haag! Igår var jag på innebandy och på kvällen var det fest. Vi spelade Våghals (kul!) och kikade på OS. Så jävla härligt att se de svenska grabbarnas laginsats, grymt spännande!

Idag har jag inte gjort så värst mycket, har blivit en del mys och The Sims, det passar bra på en söndag som denna :)

Det är så härligt med OS, man går in i en liten bubbla. Tomheten efter ett sådant mästerskap är stor. Som tur är så är det ju lite drygt en vecka kvar, det gillas!

Nu är det läggdags.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag saknar dig bruden! vi måste pratas vid någon dag framöver!!

2010-02-22 @ 11:09:57
URL: http://metrobloggen.se/orebrostudent
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Kul med OS ;D

2010-02-22 @ 11:25:07
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0