Full pott!

Jag fick alla rätt (på andra försöket) på vår examinationsuppgift som bestod av ett quiz. High five! Känns så skönt att det är bortgjort nu. Ikväll ska jag finputsa mitt individuella radioinslag så att jag kan stryka även det från to do-listan.

Imorgon är dagen D, typ. Vi ska sända vårt radioprogram, det känns spännande och kul. Imorse kändes det mest drygt, men nu är jag peppad! Vi ska satsa på spontanitet och lättsamhet, känns bra. Är ganska nöjd med min krönika också, som är en del av programmet. Kanske något flummig, men ungefär som jag ville att den skulle bli. Tror jag. Jag skrev den igår, lite på en höft, eller vad man ska säga. Visste inte riktigt hur eller vad jag skulle skriva, men det bara kom. Det brukar det göra och många gånger blir det ett bra resultat.

Puss på det, nu ska jag hem och fixa käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0