Home sweet home

Inatt kom jag hem till Ö-vik efter en rolig vecka i södra Sverige. Har hunnit med ganska mycket, faktiskt. Har även hunnit chilla en hel del. Shoppat på rean har jag också gjort, är nöjd med mina inköp :) Bland annat har jag införskaffat en hårmassage-grej, dock inte på rea men den var inte speciellt dyr. Den är riktigt skön, I can tell.

Well, hur ska jag sammanfatta veckan? Det blev ett jäkla krångel med bussen från Ö-vik, först skulle vi åka buss, sen taxi men till slut blev det buss i alla fall - till Härnösand. Där bytte vi buss och rullade sedan vidare på Stockholm. Sedvanligt stopp på Tönnebro, men jag valde att käka på Frasses som ligger där intill. Gött! Blev inte så värst försenad till Stockholm, så det var ju bra. Passade på att träffa lite sköna människor som jag (tyvärr!) inte sett på länge. Riktigt nice.

På måndagen åkte jag till min kära Suzie Q i Västerås :) Vi gick på stan, käkade god middag med hennes family och på kvällen blev det ett besök på en engelsk pub - high five! På tisdagen åkte jag tillbaka till Stockholm och där blev det fika och rundvandring på stan och därefter åkte jag hem till Micke och chillade med trevliga människor :)

Därefter kom onsdagen. Jag tog tunnelbanan in till stan igen och kollade lite i affärer innan jag klev på tåget till Göteborg. Tåget var en halvtimme försenat och det var lite kaos i början med resan gick bra. Äntligen fick jag träffa Thea!! :D My darling! Me like, me like a lot! Vi tog spårvagnen till första bästa pizzeria innan vi begav oss hem till henne. Kvällen avslutades med film. Mys!

Nyår blev festligt, lite galet också men kul, haha! Oh dear, vilken kväll/natt alltså. Dagen efter blev väldigt lugn. Vi gick knappt ut på hela dagen. Soft. På lördagen drog vi in till stan, Nordstan närmare bestämt. Efter några timmar kände vi oss nöjda och drog hem igen. Vi käkade middag och sen blev det ett besök på en engelsk pub - igen - high five! Där träffade några riktigt härliga människor. :) Kvällens sällskap var helt enkelt riktigt nice, kan man ju lugnt påstå.

I söndags var det tyvärr dags att säga hej då till T, men vi ses förhoppningsvis snart igen! :)

Tack alla inblandade för en VÄRD vecka. High five! Har träffat en hel bunt med awersome människor som jag träffar alldeles för sällan. Måste göras om!

Nu ska jag kurera min förkylning och äta lunch.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0