I shopped 'til I dropped...

Oops, I did it again... shoppade lite idag, på slutrean. Det är lite farligt, men kul! Köpte även en liten födelsedagspresent till mamma, men den är hemlig än så länge ;) Här kommer bilder av varierande kvalité på mina övriga inköp:







Bh från H&M, massagegrej från H&M, t-shirt från Cubus, svart halsduk från Cubus, röda jeans från Cubus, vitt linne från Vila, underlägg från Hemtex samt en röd kappa från Gina Tricot.




Jag tycker att den är söt, speciellt för 49 kr på Cubus.




Dålig bild, men jag diggar verkligen den här kappan! Dessutom var den ett riktigt kap nu, den har nämligen kostat 599 kr och jag köpte den för ynka 99 kr.




Köpte en svart sådan här till min syster i julklapp men blev sugen på en egen, så jag slog till på en rosa!

Kommentarer
Postat av: Sabina

oh jag älskar att shoppa :D

2010-01-20 @ 16:52:22
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: olatidman

haha rean är farlig

2010-01-20 @ 17:41:01
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0