Jag är nöjd!

För en liten stund sedan klättrade Martin Stenmarck på borden på Idrottsgalan. En fröjd för ögat ;) Efter idrottsgalan blir det mer av den varan, typ. Då är det Paradise Hotel!

Idag kickade vi igång en ny kurs, Språket som journalistiskt redskap, den verkar riktigt bra och intressant. Jag är peppad! Vi ska få pröva på olika typer av texter, ge feedback och lite annat skoj. Typ. Ska försöka få tag på litteraturen inom kort, den verkar bra. Vi ska bl.a. ha en bok av Jan Guillou och en av Fredrik Lindström.

Helgen då? Den var riktigt nice. Både mysig och kul, som vanligt. Det var ös på både fredagen och lördagen, så söndagen blev väldigt lugn. Den bestod bl.a. av ägg, stekta i pepparkaksformar som vi åt på macka. Mums! Visste inte ens att jag tyckte om ägg, haha!

Känner mig nöjd med dagen. Var och tränade förut också, det blev Body Jam - grymt svettigt, men kul!

Well, åter till tv-tittandet.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0