Oh friday, I'm in love

Ännu en helg är här. Sweet!

Blir ganska lugnt ikväll. Det är kick off på Kåren, så ska dit och kolla läget, men sparar krutet tills imorgon. Då blir det röj med klassen! Vi ska basta, käka pizza och sedan drar vi ut - självklart är det Challenge som gäller!

Innan dess ska jag fixa och trixa lite i min lägenhet, fortsätta att organisera musiken på min dator och kanske spela lite Sims. En ganska slö dag, med andra ord. Borde kanske gå ut och ta en promenad också, det känns som en riktigt bra idé. Just nu är det mulet och ca -10 här, ganska lagom, eller hur?

Har förresten fixat Voddler nu, fick det gratis av min Internetleverantör. Min dator verkar dock inte vara alltför glad över detta, den hängde sig nämligen varje gång jag försökte starta programmet. Hm. Ska göra ett nytt försök senare idag, vare sig datorn vill det eller inte. Ha!

Ska ringa min mormor också, hon fyller nämligen år idag :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0