Puh!

Shit alltså, det kändes/känns att jag inte dansat afro power på ett tag... men kul var det! Nu känner jag mig alldeles mör och kommer säkerligen att sova gott inatt :) Kommer antagligen att ha träningsvärk också, men det är det värt!

Har nyss duschat, käkat middag och strukit lite. Det växande diskberget tar jag itu med imorgon, dagen innan jag åker hem till Ö-vik för att ha en skön helg. Hoppas att snökaoset har lagt sig lite tills dess. Det har varit jävligt blåsigt här idag, men inte speciellt kallt. Skönt.

Mycket snö är det också. "Gårdsplanen" här utanför, mellan lägenheterna, består av diverse snöhögar och drivsnö. Det är inte det lättaste att ta sig fram, speciellt inte med bil. Är dock glad att jag faktiskt pallrade mig till gymmet och kan sitta inne och njuta resten av kvällen. Bara mysa, liksom. Jag gillar min lägenhet och saknar den varje gång jag befinner mig i en annan stad. Sängen är på topplistan över saker jag saknar, den är awesome. Trodde först att 20 kvadrat var värsta litet, men det är faktiskt ganska "stort". Större än jag trodde och det guder absolut åt mig. :)

Well, nu ska jag spela lite Betapet. Kanske tar en chokladbit sen - mums!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0