Somewhere I belong...

Bah. Har just gjort någonting jag egentligen inte borde ha gjort. Jag surfade in på LondonSvenskar och Gumtree och kikade på Au Pair-annonser... shit, min öängtan efter London slog till som en käftsmäll! Damn it!

Det vore så underbart att få åka tillbaka snart, om så bara för en weekend. Saknar min värdfamilj (speciellt barnen!), mina vänner och själva staden så jävla mycket... det är en speciellt livsstil också, att arbeta som au pair, den är väldigt krävande men samtidigt väldigt rolig och spännande! Jag rekommenderar verkligen att pröva på lyckan utomlands. Inte nödvändigtvis som au pair, men det är SÅ värt det! Man lär sig så otroligt mycket, kunskapen och livserfarenheten man får är ovärderlig. Jag är så glad att jag gjorde det.

I love London. 

Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

förstår dej helt!! jag älskar med london, har bara varit där en gång, i fyra dagar :) men blev kär. kollar ofta jobb och så där.. men är för feg för att kasta mej iväg..

2010-01-27 @ 23:49:25
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Daniel

London e ju sååå ljuvligt!!!!!

2010-01-28 @ 12:03:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0