Tji fick jag!

Vad fan är det för fel på er?! Hur fan kan man rösta fram Willy istället för Agneta?! Det är ju helt sjukt. Förstår inte hur ni kan tycka att det är bra TV. För ca en halvtimme sedan hyllade jag Agneta Sjödin och var stensäker på att hon skulle vara kvar till nästa vecka, men tji fick jag! Det är inte kul att se på Let's Dance när det är så här förbannat jävla... orättvist! Det måste vara något som är fel. Det måste ju finnas en gräns för hur långt man kan rösta fram den som dansar sämst. Det är ju inte ens show längre, det är bara löjligt, förstår ni inte det?

Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

åååå neeeeeej!!! jag älskar ju agneta!!! men årets "parodi" i form av tjock tråkig gubbe får alltid vara med länge.. så är det alltid! :(

2010-01-30 @ 00:46:46
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Let's dance är inget annat än en populäritetstävling. Tyvärr.

2010-01-30 @ 20:24:36
URL: http://metrobloggen.se/orebrostudent

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0