Days like these

Jag orkade inte gå till lekparken idag, men vi gick och matade ankorna och sen tog jag med F till biblioteket. Där hittade vi en hylla med böcker om bilar, traktorer och annat som lillis gillar. Vi var inte där så länge, men kul att hitta på nåt nytt. Efter middagen lekte vi en stund på F's rum innan badet och efteråt fick han titta på ett av sina favoritprogram: "In the night garden". Det handlar bl.a. om Iggle Piggle, Makka Pakka och Upsy Daisy. Kuligt värre!

Har nyss kommit hem från parken, jag och Nina avnjöt varsin bägare med glass och pratade om ditt och datt, mest jobb och sånt. Bra kväll! Och har även haft en riktigt bra dag idag. Det behövdes!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Em

sv: jaa, det har jag! flyttade till sverige till midsommar nu, så nu börjar saknaden komma! hade den här bloggen förut emminlondon.blogg.se

2010-07-20 @ 19:34:49
URL: http://emminlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0