Everybody's got a hungry heart

Så sant som det är sagt, eller hur, Bruce?

Jag och Anna såg Eclipse ikväll, den var bra! Förstår varför folk tycker att Twilight-serien är lite töntig o.s.v. för den är väldigt cheesy på vissa ställen, men den har ändå någonting som är riktigt bra. Jag gillar de två senaste. Den första är lite tråkig, men jag hade en riktigt angenäm bioupplevelse ikväll. Bäst var scenen i tältet, när Jacob och Edward ger varandra den ena gliringen efter den andra och håller igen lusten att flyga på varandra. Haha, bästa repliken; "I'm hotter than you". Klockrent!

Har varit en rätt bra dag idag, den gick inte så jäkla långsamt som jag trodde. High five!

Måste sova snart. Är grymt trött! Passade på att duscha och tvätta håret, även om det är lite sent, men då är det gjort tills imorgon. Imorgon kväll kommer jag att vara riktigt glad! :) Inom 24 timmar är han här hos mig. En person som gör mig glad och sprallig.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0