Fler sådana här dagar, please!

Den här dagen var varit väldigt smooth. Speciellt eftermiddagen. Jag och the little boys mötte upp Anna och hennes två små i lekparken och de fann varandra ganska omgående. Leken fortsatte hemma hos oss och där vankades även middag och efterrätt i form av isglass, den var populär. När våra gäster gått hem var jag ensam med mina tre och det var dags för bad. Tro det eller ej, men de var väldigt snälla och hjälpsamma. Nemas problemas, liksom. Då blev jag glad :)

Är mindre glad över att Holland vann mot Uruguay och att jag lyckades missa alla målen. Gah! En sak som jag dock är jätteglad över är att Britain's Next Top Model har börjat!! Såg första avsnittet förut ikväll, me like! Top Model is the shit! Nu ska jag fortsätta chilla framför the television och språka lite på msn.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0