HEJA SPANIEN!

Olé!!!

Spanien var det helt klart bättre laget ikväll och det var så kul att se dem ta sig till final. Skulle nästan kunna gifta mig med Carle Puyol nu, men bara nästan. Karln' ser ju ut som ett djungeltroll! Men spela fotboll, det kan han, indeed.

Älskar verkligen att se matcher live på en pub i London tillsammans med goda vänner. Det är en speciell känsla som infinner sig. En pub i London är överhuvudtaget något speciellt, åtminstone om man är från Sverige, I guess. Måste upplevas, är svårt att beskriva, helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta att läsa "Låt den rätte komma in" och sedan - sova, såklart.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Thea

sv: Jag tror att de flesta svenskar håller med dig om det. Det är nästan kusligt hur mycket svenska man hör när man är där.



Jag har frågesund (har sett att de riktiga bloggerskorna har det) så fråga på.

2010-07-08 @ 14:50:37
URL: http://snostilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0